Kickstart på veckan!

Igår var det måndag ooch jag hade tre ställen att besöka.

Alltså intervjuer!

Kl 12 var jag i Almedal för Millbert Event
Millbert event handlade mest om fält sälj, dom är ett förestag som funnits 4 månader i Göteborg, men 9 år i Stockholm. Detta förtag tror jag kommer växa snabbt, det gör det redan nu!

Kl 13 besökten jag en förskla på Nymilsgatan.
På försklan lämnade jag bara in de papper som dom måste ha av mig för att jag ska kunna "hoppa in" lite extra då det behövs.

Kl 17.30 Var det träff på The phone house vid Grönsakstorget

The Phone house, jag älskar dom. :) Det var jätte kul på mötet, dom hade rollspel som vi fick göra och deras intervju var väldigt kreativ och säkert lätt för dom att se vem som har potential för att lyckas.
Hoppas jag är en av dom! ..Blir en av dom!







Kommentarer
Postat av: Lotta

Nemen Lotta hur har ni klarat er? Vad hittar ni på? Skulle vilja vara lite mindre tv beroende så vi kan väl smitta varandra lite?



Haha ja nintendo är TV-spel Lotta, helt rätt ;) Braaa början om du ska jobba i en elektronikaffär :D Vad roligt, hoppas du får det! Lycka till. Hör av dig hur det gick.



Och föresten, fasen vad kul att du börjat blogga igen :D



Kraaaaaam

2010-01-26 @ 15:54:38
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0