Vad ska man göra?

Så här är det:

Jag vill helst ha The Phone house jobbet.
Igår ringde dom från Millbert event och sa att det skulle vara jätte kul om jag började. "Heltidstjänst", tillsvidare. Det är bra, men jag fattar inte hur arbetsdagarna bara kan vara 5 timmar? En sak till. Det är bara provision lön.
Jag var tvungen att bestämma mig på en gång.

Jag tackade nej.

Shit. shit. shit.
Nu måste jag bara få det andra jobbet...

Får jag inte det så har jag en reservplan (som jag vill mest) det är att gå flygvärdinnautbildningen. Jag var i Stockholm på intervju till den. Det visade sig faktiskt att jag gick "vidare" alltså till att göra engelska testet (som jag har hört ska vara skit lätt) så jag räcknar med att jag kommer klara det. Läkarundersökningen kommer jag också klara. Men utbildningen kostar. Det är ett minus. Det är inte säkert man får jobb efteråt. Det är ett minus.

Men jaja. Hjälp mig. Haha.
Vad ska jag göra?????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0